Další závod nás poprvé zavedl 22. 6 na okruh v Brně. Tato krásná trať neměla našemu vozu od začátku vyhovovat. Bohužel se tato předpověď ukázala jako pravdivá. Výjezd do prvního tréninku byl s velkým respektem k trati. V průběhu první tréninku jsem schytal plně spršku kamení od Lotus Elise před sebou. Bohužel naprasklo čelní sklo. Díky špičkové práci a kvalitnímu polepu od @zalepeno.cz se naší karoserii nic nestalo. Náš nejlepší čas v prvním tréninku byl 2:59.786. Druhý trénink probíhal v poklidném duchu postupného zrychlování. Náš nejlepší čas v druhém tréninku byl 2:53.009. Kvalifikace se bohužel nepovedla podle představ vysoká teplota a hustý provoz na trati znamenal čas pouze 2:54.420. Závod nezačal vůbec dobře. Vůz před námi nedržel při letmém startu svoji pozici a donutil nás jako téměř každý závod zpomalit. To znamenalo propad na úplně poslední pozici. Téměř polovina závodu se odjela za safety car. Po restartu závodu již nemělo velký smysl nějak přehnaně tlačit. To se ovšem změnilo s koncem času závodu. Kdy se mi podařilo projet cílem jen několik málo metrů před celkovým vítězem závodu. Díky tomu jsem mohl ještě dojet poslední kolo, kde se mi podařilo při příjezdu na stadion získat zpět ztracenou pozici ze startu závodu. Během závodu nám prasklo sklo na dalším místě. Brněnský závod pro nás skončil na druhém místě v naší kategorii.