Letošní první závod v Mostě je za námi. Hlavním cílem bylo otestovat techniku a zlepšovat se. Letos vstupujeme do naší druhé sezóny s manuální převodovkou – tři pedály, jedna noha stále na plynu bez možnosti pohybu a druhá ovládá brzdu i spojku. V takové situaci je zábava zaručena.
Závodní den začal za velmi nízkých teplot, a tak se šlo do prvního tréninku opatrně. Časy hrály vedlejší roli.
Ve druhém tréninku jsme nasadili nové disky s čerstvými pneumatikami. Tento nový kolový setup má velký potenciál do budoucna. Tentokrát se to však kvůli nízké výšce vozu neprojevilo naplno – nebyla možnost ho předem nikde otestovat. V přímém směru bylo vše v pořádku, ale při větším zatížení v zatáčkách kola narážela do podběhů.
V kvalifikaci se tempo začalo zrychlovat. Zaznamenali jsme náš nejrychlejší čas dne: 2:12.967. Nešlo sice o extrémně rychlý čas, ale vzhledem ke čtyři roky starým pneumatikám byl více než dostačující.
Do závodu jsme šli s vytrvalostním tempem. Díky tomu se naše nejslabší vozidlo ve startovním poli umístilo celkově na 14. místě z 20 účastníků. Nejlepší čas v závodě byl 2:14.316, přičemž všechny časy byly velmi konzistentní – v průměru v rámci jedné vteřiny.
Krátce před startem vysvitlo slunce, takže se podmínky alespoň trochu zlepšily.
Z Mostu si odvážíme první místo ve třídě B1 a hlavně spoustu cenných poznatků o funkci nových úprav ze zimní přestávky.
Děkujeme všem našim partnerům – bez vás by to nešlo!


















